TARNETINGIMUSED

Luxuary e-poest saab tooteid tellida Eesti Vabariigi aadressidele.

Tellides pakiautomaati või kulleriga toimetatakse pakid kliendile 1-2 tööpäeva jooksul. Suuremahulised tellimused võivad võtta komplekteerimise tõttu rohkem aega. Samuti pühade-eelsed ja kampaaniaaegsed tellimused võivad saabuda 1–2 päeva hiljem kui tavaliselt.

Valida saab erinevate teenusepakkujate vahel:

Itella SmartPOST pakiautomaat - hind 3€ 
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid paiknevad kaubanduskeskustes ja on ligipääsetavad majas asuva toidukaupluse lahtiolekuaegadel.

Omniva pakiautomaat - hind  3€ / 
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude vahetus läheduses.

DPD pakiautomaat - hind 3€ /
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate kaubanduskeskuste sissepääsude vahetus läheduses.


Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.
Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

Juhul, kui toode ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on klient kohustatud sellest e-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: pood@granitelux.ee või helistades +3725210929.